sobota, 27 lipca 2013

Dobierz sukienki do własnej sylwetki II

Tak jak zapowiadałam- dziś dalszy ciąg :)
Jak już pewnie zauważyłyście, kiedy mogę, częstuję Was kolejnym polskim przysłowiem ;) 
Dzisiaj zainspirowało mnie: "Moda nie pomaga, gdzie uroda nie domaga." Traktujmy to raczej z przymrużeniem oka, ;) bo jeszcze raz podkreślę: Każda z nas ma to Coś i warto To podkreślić! Poza tym pamiętajcie: Nie tylko wygląd, ale i osobowość! Badania wykazały, że wartościowi mężczyźni coraz częściej piękno duchowe stawiają nad pięknem zewnętrznym, którego się nie wybiera, a w dodatku, jak wiecie szybko przemija. Tyle tytułem wstępu :) 
A teraz kolejne rady dla 6 sylwetek:
Zdjęcia z: http://www.papilot.pl/

7.Kolumna- przy tej sylwetce idealnie pasować będą asymetryczne suknie maxi lub łagodnie rozkloszowane w kształcie litery A.


8. Dzwon- wybierz sukienki z niewielkim dekoltem i długimi rękawami. Dodając pasek podkreślisz talię.


9. Wazon- odsłoń nogi sukienkami przed kolano. Świetnie będziesz wyglądać w sukienkach z marszczeniami w okolicy talii i miednicy.


10. Cegła- zakładaj sukienki z podwyższoną talią i zaokrąglonym dekoltem, który podkreśli Twój biust.


11.Lizak- krótkie, zwiewne sukienki z dopasowaną górą i luźnym dołem to Twój przepis na sukces.


12. Gruszka- najlepiej będziesz prezentować się w sukienkach z rozkloszowanym dołem i górą w postaci gorsetu.


Drogie Czytelniczki!
Bardzo mi zależy, aby coraz więcej osób zaglądało na tego bloga, komentowało, obserwowało i czerpało z niego inspiracje. Dla chętnych możliwy jest kontakt ze mną poprzez zamieszczony formularz na blogu w celu opinii, pytań i sugestii, których nie chcecie wystawiać na publiczne oceny. Na wszystkie wiadomości w miarę możliwości z przyjemnością odpowiem :) Do napisania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz