piątek, 12 lipca 2013

Hello everyone!!!

Mój blog wkracza na szerokie wody. Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać i licznie komentować, :) ponieważ powstał dla Was i dzięki Wam będzie się zmieniał. 
Blog powstał z mojej inspiracji modą, która rodziła się w ciężkich bólach. Na początku byłam wielką przeciwniczką ludzi, którzy twierdzą, że wygląd jest najważniejszy. Nadal jestem temu przeciwna, ale zmieniłam trochę zdanie i skończyło się na tym, że przecież jesteśmy wzrokowcami i to szata zdobi człowieka.
Jestem jednak za tym, aby robić wszystko z wyczuciem, a nie ubierać się, w co popadnie, bo jest to modne.
Sama często wybrzydzam zanim znajdę coś dla siebie. Nie podobają mi się wzory, materiały, jakość, co nie znaczy, np., że w "sieciówkach" nie widzę nic wartego uwagi.
Często żartuję sobie, że chyba będę zmuszona projektować ubrania specjalnie dla siebie, bo ciężko trafić w mój gust :) patrząc na obecne trendy.
Na tym blogu będę pisać o rzeczach, które naprawdę do mnie przemawiają i są godne polecenia, a także znajdą się tu porady dotyczące doboru strojów. To wszystko będę przeplatać zdjęciami modnych rzeczy i stylizacji, które mnie inspirują. Z biegiem czasu pewnie pojawią się nowe pomysły, :) których będziecie świadkami.
Zdaję sobie sprawę, że blog może nie jest idealny, ale nic takie nie jest!
Mam nadzieję, że poznam tu równie wybrednych jak ja :) o podobnym guście, a co najważniejsze ciekawych ludzi. Zapraszam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz