niedziela, 16 marca 2014

Wiosna 2014

Witajcie :)
Dawno już nie pisałam, ale mam nadzieję, że teraz dzięki Wam ten blog  rozwinie się na nowo i z większą siłą.
Już na początek wracam do Was z tematem wiosennych kolekcji. Na portalach jest już tego pełno, więc z pewnością jesteście już na bieżąco :) Ja chciałam jednak osobiście zwrócić uwagę na coś, co mnie zainspirowało i jest pozycją numer jeden do kupienia tej wiosny.
Przechodzę do konkretów :)
Pikowane kurtki to trend, który już od dawna można spotkać na naszych ulicach, ale szczególnie tej wiosny, jak mówią projektanci, będzie na szczycie.
Kurtki są połączeniem dwóch przeciwności: klasyki i nowoczesności. Udało się to świetnie i dziś mamy wybór w wielu modelach, które podkreślą naszą osobowość.
W moim blogu prezentuję tylko kilka modeli, które mnie zainteresowały. Może do Was też przemówią ;)

Zdjęcia z: www.polki.pl

1. Mango, 129zł.

2. Morris, 979zł.

 3. Barbour, 899zł.

4. C&A, 139zł.

5. Mango, 189zł.

Do napisania ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz