czwartek, 4 grudnia 2014

Zestaw na zimę z H&M

Na wstępie chciałam podziękować za liczny odzew, który powoli zawiązuje się na tym blogu :) Mam też nadzieję, że wszyscy przyczynimy się do jego rozwoju.
Wracając do mody. Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejny, złożony przeze mnie, zestaw jednej z moich ulubionych firm- to H&M. Oczywiście jest na obecny sezon w zgodzie z najnowszymi trendami. Stawiam zawsze na wygodę i pod tym względem go wybierałam. Kolory na pewno będą pasować dziewczynom o ciemnych włosach (mi pasują :)), a żeby to wszystko urozmaicić polecam zastosować wzorzysty szal :)

Źródło: http://www.hm.com/pl/.

1. Czapka kaszmirowa 99,90zł. 




2. Żakardowy szalik- komin 79,90zł.


3. Rękawiczki skórzane 79,90zł. 


4. Kurtka parka 199zł. 


Niestety tym razem w H&M nie znalazłam butów, które pasowałyby do tego zestawu. Nie mają ich dużo w ofercie,a szkoda.
Co myślicie ogólnie o produktach H&M, macie jakieś doświadczenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz