wtorek, 2 grudnia 2014

Zimowy zestaw z House

Na wstępie chciałam Wam podziękować za liczne odwiedziny i komentarze, które zamieszczacie. Mam nadzieję, że będzie ich więcej i dadzą mi jak i Wam inspiracje. Jak zauważyłyście mój blog nie jest taki jak inne, gdzie ktoś pozuje do zdjęć. Stawiam raczej na tematykę poradnikową, przeplatając ją oczywiście z trendami. Mam nadzieję, że każda z Was znajduje tu coś dla siebie i wykorzystuje tę wiedzę do swoich potrzeb :) W moim przekonaniu blog to miejsce do dzielenia się swoją pasją, spostrzeżeniami i punktem widzenia z innymi, a co najważniejsze to Czytelnicy, którzy chcą go czytać. Dlatego dziękuję, że jesteście.
Dziś chcę Wam zaprezentować zestaw z sieciówki House, który wybrałam dla siebie na zimowy sezon, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych marek.

Źródło zdjęć: http://www.house.pl/pl/pl/.

1. Czapka 29,99zł.


2. Komin 29,99zł.


3. Kurtka 179,99zł.

 
4. Buty 249,99zł.

 
Niektóre ceny zmroziły Was pewnie- mnie również, ale chciałam pokazać Wam mój zimowy styl. Szkoda tylko, że nie mają innych kolorów kurtek i ciekawszych rękawiczek, bo nic dla siebie nie znalazłam.

A Wy jakie sieciówki cenicie, gdzie trafiają z kolekcjami do Waszego gustu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz